torsdag 23 december 2010

ojojoj, imorgon är det julafton. vart har tiden tagit vägen?! känns som att jag nyss flyttade hit men har ändå tillbringat snart 2 månader i norge. igår och idag har det varit sjukt långa dagar, 24 timmar på jobb ¨på två dagar. det är fan bra jobbat alltså! ett salg är fan det svåraste jag någonsin gjort men tur att jag fick hjälp av tre underbara människor från city syd idag, butiken kommer att bli såååå fin.

nu är mamma och morfar här, väldigt mysigt vill jag lova. jag ska bara slappa, vila och mysa imorgon och på lördag för på söndag väntar jobb igen. tur att det bara är jul, EN gång om året. godnatt

1 kommentar:

  1. Hej Linnea.
    Härligt att läsa vad du skriver. Kanske inte att det verkar vara många timmar du är på jobbet. Hoppas att du får det skönt när du kommer till sverige med dina kompisar och att du vilar också . Nu lovar jag att läsa ofta och visa farmor när du skriver. Kram

    SvaraRadera