tisdag 31 maj 2011

när man stänger en dörr, så öppnas en annan

jag har kommit på en sak, ingen där hemma (förutom mina allra närmaste vänner) vet vad jag pysslar med om dagarna. men en snabb liten update da. jag sökte alltså jobb på urban, en street butik som skulle öppna på en galleria lite utanför stan, men jag fick det inte. jag fick dock någonting så mycket bättre, nämligen 80% på urban mitt i stan. jag jobbar alltså just nu i en butik där vi säljer skor i tusen olika märken, klockor, jeans och överdelar. det skiljer sig rätt mycket från carlings eftersom det är en ren street butik med massa externa märken och eftersom skor är vår största inkomstkälla så är det en hel del saker att lära sig. jag trivs dock som fina fisken i vattnet och älskar varenda dag på jobbet. jag är alltså biträdande butikschef och skoansvarig på den butiken och för stunden så kunde det faktiskt inte bli så mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar