måndag 15 november 2010

beste helgen, beste laget

lite dålig update på senaste tiden men jag har varit hemma i älskade örnsköldsvik och spenderat all min tid till mina vänner. helt sjukt hur mycket man kan sakna sina vänner egentligen och när man åker iväg så inser man verkligen hur mycket dom betyder. tack för att ni finns <3

nu är jag iallafall tillbaka på jobbet igen, i norge. igår klockan 19.40 lämnade jag Örnsköldsvik för sundsvall, övernattade på hth-kök och sen började resan 05.00 imorse. vid halv tre var jag framme och åkte direkt på jobbet, kom hem vid nio. det bästa med hela dagen och hela tiden är nu att jag officiellt är sambo med min älskling. och vill ni veta hur det känns? helt jävla fucking underbart, kunde inte bli bättre. jag är lyckligast i världen, det lovar jag.

nu ska jag kolla på paradise hotel och sen släcka lampan för en lång vecka väntar mig. puss på mina vänner, puss på mamma, puss på pappa, puss på tilda och puss till alla andra.

godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar