tisdag 30 november 2010

lite av mig

igår var utan tvekan den värsta dagen i mitt liv. jag kommer på jobb, och vad möts jag av? jo, en förjävla ful affär, ostädat och allmänt äcklig. själv är jag äckligast, fulast, slitnast osv osv i världens pga av helgen och det första jag får göra är att STÄDA, inte det man önskar direkt. iallafall, dagen gick relativt snabbt och hem kom jag vid 17.30, åt, stupade i soffan i nästan tre timmar, snackade med sanna på skype och sen dog jag i sängen.

idag är jag mycket piggare, började inte förrän 14.00 så jag unnade mig själv en rejäl sovmorgon vilket resulterade i att jag vaknade 13.00. när jag kom på jobbet hade Ane börjat dona med alla kläder så dagen gick ut på att hänga om och fronta. nu har jag precis ätit tacos, som förövrigt stod på bordet när jag kom hem och nu väntar slapp framför tvn och mys med älskling.

imorgon måste jag upp vid halv sju, tåget till trondheim går nämligen halv åtta och regionsmöte väntar. sen på torsdag får jag och johan besök av Ane och Maja, film, middag och mys. sen är det fredag och helg?! jag är ledig i helgen, känns uuuunderbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar