söndag 28 november 2010

KICK OFF

en helt jävla sinnesjuk helg alltså, går inte att beskriva i ord hur galen den har varit. det har bjudits på middag, inspiration från våra 20 leverantören och framför allt FEST. jag har sovit 5 timmar på två nätter eftersom jag ramlade in vid halv fem på hotellrummet imorse, men tur att alla andra var lika. jag har även fått bekräftat att våran region, region trondheim är den bästa regionen i hela sverige. vi kammade hem hela 5 pris, wrangler topsäljare, hederspris till marius för gott jobb på trondheim torg, bästa omsättning i oktober, bästa butik i oktober och sist men inte minst, bästa tjurridare hos diesel ;) sen till det absolut bästa, CARLINGS NORGE ÄR DEN BÄSRA KEDJAN I HELA NORGE, VI HAR ÖVER 400 KONKURRENTER MEN ÄR ABSOLUT DEN BÄSTA, rätt sjukt faktiskt. nu är jag helt paj, död, trött förstörd fast efter den här helgen är det verkligen värt att må dåligt idag.


nu ligger jag i sängen med baby, har saknat honom såklart så nu ska vi fortsätta mysa innan det blir ett tidigt besök i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar