måndag 31 januari 2011

my konstantine

jag har insett att allting kan förändras på en sekund, men på en sekund kan saker och ting också falla på plats. det finaste man alltid har haft kan ena dagen betyda allt men så den andra kännas helt fel. att älska och att älskas kan göras på många olika vis, det tar sig i uttryck på olika sätt och det kan kännas annorlunda från dag till dag. men att jag älskar dig är fortfarande lika stort som det en gång var, det betyder fortfarande lika mycket som det gjorde första gången och det är någonting som varar för evigt. på vilket sätt jag än älskar dig, om jag gör det som vän, som pojkvän, som kusin eller som familjemedlem så menar jag det verkligen. för orden jag älskar dig är den finaste gåvan man kan ge en person och även om jag inte kan ge dig allt så kan jag ge dig den gyllene meningen för att sluta älska dig, det kommer jag aldrig göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar