söndag 6 mars 2011

här kommer lyckan (la la la) för hundar som oss. här kommer lyckan (la la la) för hundar som oss

just nu jobbar jag röven av mig själv, när jag skriver det så tänker ni säkert - slit inte ut dig linnea. jag lovar att jag inte kommer slita ut mig själv, jag jobbar just nu så sinnessjukt mycket för att jag vill lämna butiken fläckfri, jag vill att nästa butikschef ska få börja på ett tomt Aa ark för det förtjänar den person. även om jag absolut inte gillar det så tänker jag så här när jag vaknar "det här kommer bli en bra dag och den blir vad jag gör den till" och det blir den också. jag har så mycket roligt att se fram emot, om 6 dagar kommer mamma och pappa hit, om exakt 1 vecka flyttar jag till trondheim, om 13 dagar har vi inflyttningsfest, om 20 dagar lämnar jag carlings bakom mig och om 28 dagar fyller jag år. livet är fullt av överraskningar, livet är fullt av spänning, kärlek, lycka, sorg. det är som en känslomässig berg-och-dal-bana och hoppar man inte på tåget och följer med, då får man skylla sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar