söndag 31 oktober 2010

jag skrattar idag

det här känns så jävla sjukt. jag befinner mig i norge, jag har jobbat på fyra olika carlings under 5 dagar, jag har träffat helt fantastiska människor. jag har varit på en wrangler-fest med alla på carlings, träffat mina kommande medarbetare, njutit och sugit in allting. jag kan inte förstå att jag står här idag, att jag faktiskt gör det här och att jag är så jävla lycklig. från att ha kämpat i tre år, från att ha legat på botten, hjälplös och otröstlig så står jag på två ben, på mina egna ben med en tro på mig själv som inte heter duga. jag är lycklig, för att jag klarade det. jag är lycklig för att jag har fått den här chansen, att jag har gett mig själv chansen och att jag har vägrat att sluta hoppas. det heter att efter regn kommer alltid solsken, det känns sjukt att säga det men jag vet att efter regn kommer faktiskt solsken. jag är så otroligt tacksam. tack till alla som följt mig under vägen men framför allt, tack till mig själv. det är min förtjänst att jag står här idag. bra linnea

1 kommentar:

  1. Blir så glad när jag läser!! Du är så duktig!
    Lycka till!

    Biggan

    SvaraRadera