torsdag 7 oktober 2010

nu, är det viktigaste

jag måste bara klargöra en sak här på bloggen. förhoppningsvis är det bara mina närmaste som läser min blogg så det gör ingenting att det blir väldigt personligt. jag har kollat igenom alla mina inlägg och insett att jag har varit en sådan destruktiv människa som inte vetat vem jag är. men, det jag vill klargöra är att jag absolut inte är samma människa längre, jag är inte destruktiv och deprimerad längre. jag har funnit mig själv och hittat min plats. jag vill inte ens tänka tillbaka på allting som hänt för jag blir så otroligt ledsen när jag inser att jag bara ljög för mig själv dag in och dag ut. idag har jag allting jag kan önska mig, jag har fått ett drömjobb, ska få flytta härifrån, har helt underbara vänner och fortfarande min älskade johan. jag är nöjd och jag är stark så idag raderar jag allting från bloggen och datorn som gör mig påmind om mitt forna jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar