tisdag 26 oktober 2010

nu åker jag

nu är jag på väg, till mitt nya hemland Norge. det är faktiskt riktigt jobbigt att flytta från Örnsköldsvik men jag vet att det kommer bli så otroligt roligt när man har kommit in i det hela. jag förstår inte varför det är så pissigt att säga hejdå till Örnsköldsvik och allt vad det innebär. det här ont att trycka hål på tryggheten som finns här men nu ska jag fan vara stark. det här kommer bli kung! jag har ju faktiskt fått ett kickass jobb och på köpet blir jag sambo. nu ska jag gråta det sista sen bara blicka framåt. tusen miljoner pussar till mina finaste och till min underbara släkt och familj. nästa gång jag skriver är jag officiellt butikschef på carlings. fan vad kuuuuul :):) förresten, jag skickar en extra puss till alla mina favoriter på hatthyllan. tack för allt ni har gjort för mig. nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv och jag tänker ta det med storm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar