tisdag 26 oktober 2010

ojojoj


vad säger man? jag ligger på hotellet nu, helt död. det har överlägset varit den värsta dagen i hela mitt liv. har jobbat från 10-17 på 2,5 timmars sömn. imorgon kommer jag troligtvis vara igång från 10 till 9 eftersom gallerian av någon konstig anledning har öppet så länge. jag ska träffa regionschefen imorgon och åka på någon jeansguide på ett annat carlings. på lördag är jag bjuden på fest, på något annat carlings. det är alldeles för mycket på en och samma gång. det är dock en jävla tur att jag har min älskling bredvid mig som ska sova här två nätter, bara för min skull. jag vet inte vad jag hade gjort annars, i trondheim?!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att höra att dagen gått bra :) du verkar ha hur mycket som helst att göra denna vecka och fram över :) jag är så glad för din skull stumpan. Saknar dig dock redan! Tittade igenom telefonen idag, tänkte ring och höra om du ville komma till salongen och bara sitta ner. Så jag kunde träna uppsättningar. Sen slog det mig att du är flera mil ifrån mig.. :( men jag tänker hela tiden att vi ses snart. För det gör vi! tiden går så fort. Puss och love / sara jansson

    SvaraRadera